Nuotrauka
Būdamas 34 metų, jaučiasi geriau nei dvidešimties. Visa tai – sporto pagalba.
2016-09-14 | Rasa Ivanauskaitė, GOFIT.LT
Programą išbandę Gofit.lt nariai jau gali džiaugtis pasiektais rezultatais. Susipažinkite su Renato sėkmės istorija.
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Ar reikia gerti skysčius treniruotės metu?
2016-09-13 | Greta Bučnytė, GOFIT.LT
Vandens poreikis žmogaus organizmui yra labai svarbus. Vanduo vaidina svarbiausią vaidmenį maisto medžiagų, deguonies pernešime, medžiagų iš organizmo šalinime, kraujo lygio palaikyme, kūno temperatūros reguliavime. Yra daug kalbama ir visų nuomonės skiri
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Mėgaukitės sportu namuose
2016-08-12 | Simona Beperščaitė, GOFIT.LT
Daugelis galvoja, kad sportas namuose yra tik tinginių sportas, nes juk negalima pasiekti jokių gerų rezultatų, kai aplinkui nėra daugybės treniruoklių ir svorių. Bet galiu drąsiai pasakyti, jei taip manote, Jūs klystate! Kodėl? Kelios priežastis kodėl ve
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Maisto papildai sportuojantiems. Ką rinktis?
2016-08-03 | Simona Beperščaitė, GOFIT.LT
Ar sportuojant vartoti maisto papildus? Kaip juos vartoti? Ar tai veiksminga? O gal kenksminga? Apie visa tai papasakos GOFIT.LT atletė ir trenerė Simona Beperščaitė.
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Nemokamos treniruotės – šansas vilniečiams išbandyti GOFIT.LT treniruotes
2016-07-25 | Rasa Ivanauskaitė, GOFIT.LT
GOFIT.LT - treniruočių sistema internetu išeina į miestą ir kviečia visus prisijungti prie nemokamų viešų treniruočių prie Baltojo tilto. Puiki proga vilniečiams išbandyti mūsų treniruotes!
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Treniruočių su savo kūno svoriu privalumai
2016-06-15 | Simona Beperščaitė, GOFIT.LT
Norite raumeningesnio kūno? Siūlome pamiršti treniruoklius ir pabandyti treniruotes su savo kūno svoriais. Treniruotės naudojant savo kūno svorį neįtikėtinai efektyvios auginant raumenis.
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Omega-3. Riebosios rūgštys, kurių reiktų suvartoti daugiau
2016-06-06 | Ieva Savicka, GOFIT.LT
Kai lieknas ar atletiškas kūnas yra siekiamybė, išgirdus žodį „riebalai“, galvoje pradeda skambėti perspėjimai laikytis kuo atokiau. Tačiau šie perspėjimai nutylą prisiminus apie geruosius riebalus Omega-3. Kuo jie mums naudingi, atskleis GOFIT.LT
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Mityba prieš ir po treniruotės
2016-05-16 | Eglė Šinkevičiūtė, GOFIT.LT
Mityba prieš ir po treinuorėtės lygiai tiek pat svarbi kaip ir pati treniruotė. Deja, pradėjus gilintis į tinkamos mitybos ypatumus sportuojantiems žmonėms, galima pasimesti informacijos gausoje, tad šio straipsnio tikslas - nukreipti Jus tinkame linkme.
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Naujiena Lietuvoje: atletiškas kūnas be jokios įrangos ir neišėjus iš namų
2016-05-11 | Rasa Ivanauskaitė, GOFIT.LT
„Tik tu prieš save patį“ – tokiu šūkiu startuoja nauja sporto treniruočių sistema internetu GOFIT.LT. Tai nauja, individualiai pagal kiekvieno fizinį pasirengimą parengta treniruočių sistema internetu. Be treniruoklių, be įrangos, tik su savo kūno svoriu
Skaityti daugiau
Nuotrauka
Trumpos aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės
2016-05-11 | Rasa Ivanauskaitė, GOFIT.LT
Galvoji, jog esi per daug užimtas, kad sportuotum? GOFIT.LT siūlo tau sprendimą – trumpos, aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės su savo kūno svoriu. Vos per 15 - 30 minučių pasiekiami rezultatai, prilygs 60 - 90 minučių įprastos treniruotės.
Skaityti daugiau
Nuotrauka
GOFIT.LT pataria: niekada nepraleiskite apšilimo ir tempimo!
2016-05-06 | Simona Beperščaitė, GOFIT.LT
Prieš pradėdami sportuoti privalote atlikti apšilimo pratimus, o baigę – tempimo. GOFIT.LT patarią, į ką svarbu atkreipti dėmesį kas kart pradedant ir baigiant treniruotę.
Skaityti daugiau
GoFit Facebooke
Užsisakyk naujienlaiškį