Susikurk kūną, apie kurį visada svajojai REGISTRUOKIS NEMOKAMAI!

Nuotrauka

Būdamas 34 metų, jaučiasi geriau nei dvidešimties. Visa tai – sporto pagalba.

2016-09-14 | Rasa Ivanauskaitė, GOFIT.LT

Aukšto intensyvumo treniruotės internetu jau kurį laiką buria sporto entuziastus ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje.  Gofit.lt – tai intervalinė jėgos ir ištvermės treniruočių programa, kuriai atlikti reikalingas tik nedidelis plotas grindų ir prieiga prie interneto. Visiems pratimams atlikti naudojamas tik kūno svoris, nereikalingi jokie treniruokliai ar sportinė įranga. O programą išbandę Gofit.lt nariai jau gali džiaugtis pasiektais rezultatais.

„Norint atsikratyti viršsvorio, pagerinti ištvermę, sveikatą bei kūno formas brangūs treniruokliai ar sporto  klubas nereikalingi, nes dirbant su savo kūno svoriu įmanoma lavinti tuos pačius raumenis kaip ir su įranga“, - teigia klaipėdietis Renatas Mosejevas, kuriam sportuojant pagal aukšto intensyvumo treniruočių programą, pavyko sustiprinti kūną bei atsikratyti ne tik viršsvorio bet ir ilgai jį kamavusių sąnarių skausmų.

Kaip vieną svarbiausių sėkmės faktorių Renatas išskiria aiškios programos turėjimą ir jos laikimąsi.  Pasak jo, yra nesvarbu kur sportuoji - namie, miške, ar dar kur nors, svarbu yra turėti planą, tikslą ir stebėti savo progresą. 

Sportuojant pagal Gofit.lt programą kiekvienam parenkami pratimai pagal jo tuo metu demonstuojamą fizinį pasirengimą. Pirmą kartą prisijungus prie sistemos, fizinis pasirengimas išmatuojamas pasitelkiant fizinio pasirengimo testą. Vėliau šis progresas sekamas žymint atliktų pratimų pakartojimų skaičių per kiekvieną intensyvų periodą. Tai neleidžia nukrypti nuo treniruočių plano, o rezultatų skalės aiškiai demonstruoja pasiektus rezultatus dabar ir pradžioje. 

Treniruotės vyksta rato principu, kai 3-5 pratimai yra kartojami 3-8 kartus. Po kiekvieno pratimo padarant trumpas pertraukėles, per kurias pailsima ir pasiruošiama naujam pratimui. Pavyzdžiui, po 1 minutę atliekami pratimai: atsispaudimai, „lenta“, įtūpstai, pritūpimai ir šuoliukai. Tarp visų pratimų daromos 45 sekundžių pertraukos poilsiui ir visą tai kartojama 3 ratus. Tai labai efektyvu, nors, kaip teigia Renatas, pradedančiajam tai tikrai nėra lengva. 

Renatas visą gyvenimą žaidė futbolą, bet bėgant metams pradėjo kamuoti kojų sąnarių skausmai, dėl to šio sporto jis atsisakė. Deja, sėdint vis ilgiau ir nesportuojant pradėjo augti viršsvoris ir, kaip pats sako, pilvukas. Kūno formos pastebimai pradėjo apvalėti. Tai ir lėmė vyro norą vėl pradėti sportuoti, o gyvenimo būdas lėmė pasirinkimą sportuoti su savo kūno svoriu.

Dabar būdamas 34 metų jis teigia, kad jaučiasi geriau negu būdamas dvidešimties. Skirtumas tik tas, kad atsistatymo laikotarpis jau reikalauja truputį daugiau laiko, negu būnant jaunesniu. 

Kalbėdamas toliau apie pasiektus rezultatus vyras šypsosi, kad išvaizdos skirtumus pastebi visi. O seni draugai, su kuriais ilgą laiką nesimatėme, pastebi pasikeitimus iš karto, ypač vasarą.  Renatas priduria, kad pasiektus rezultatus geriausiai pastebi žmona.

Kalbėdamas apie motyvaciją Renatas pažymi, kad labiausiai motyvuoja per trumpą laiką pasiekti rezultatai, kai progresas labiausiai matomas. Tuo aukšto intensyvumo treniruotės itin geros, nors pagal tokias programas sportuoti ir nėra lengva. Antras dalykas, užsibrėžti tikslų pasiekimas. Kai juos pasieki supranti, kad tobulėjimui nėra ribų, tad sportuoji dar daugiau ir su didžiuliu malonumu, nors tai ir nelengva.

Daugiau straipsnių

Susikurk kūną, apie kurį visada svajojai REGISTRUOKIS NEMOKAMAI!

Komentarai
GoFit Facebooke
Užsisakyk naujienlaiškį