Susikurk kūną, apie kurį visada svajojai REGISTRUOKIS NEMOKAMAI!

Nuotrauka

Mityba prieš ir po treniruotės

2016-05-16 | Eglė Šinkevičiūtė, GOFIT.LT

Sportas – puiki priemonė padailinti kūno linijas, tapti stipresniu ir sveikesniu. Tačiau norint pasiekti pastebimų rezultatų ir užsiimant tik fiziniu krūviu, galima laiką iššvaistyti veltui.

Mityba prieš ir po treniruotės lygiai tiek pat svarbi kaip ir pati treniruotė. Deja, pradėjus gilintis į tinkamos mitybos ypatumus sportuojantiems žmonėms, galima pasimesti informacijos gausoje, tad šio straipsnio tikslas - nukreipti Jus tinkame linkme.

Neretai žmonės mano, kad nereikia valgyti prieš sportą, anot jų - pavalgius bus apkrautas organizmas ir tai trukdys treniruotei. Vieną vertus, jie būtų teisūs, tačiau tinkamai pasirinkus maistą prieš sportą, treniruotė tampa kur kas efektyvesne.

Dauguma specialistų rekomenduoja būtinai pavalgyti prieš sportą, kai planuojama atlikti intensyvią treniruotę. Atliekant intensyvią treniruotę nepavalgius pradedamas jausti silpnumas, ima svaigti galva, išpila šaltas prakaitas, nukrenta cukraus kiekis kraujyje, jaučiamas bendras silpnumas. Prieš tokią treniruotę reikia lengvai užkąsti likus 1-2 valandoms iki treniruotės. Tai gali būti nedidelė porcija kompleksinių angliavandenių ir liesų baltymų: ryžių, grikių, makaronų, liesos žuvies arba mėsos.

Jei treniruojatės ryte - valgykite kruopas, geriausia avižas, ar darykite skalsius kokteilius iš jų. Ryte treniruotis nepavalgius taip pat galima, bet tik tuo atveju, jei atliekate neintensyvią kardio treniruotę skirtą riebalų deginimui.

Po treniruotės taip pat būtinas raumenų atstatymas su aukštos kokybės baltymų, todėl idealus variantas būtų iš karto po treniruotės (dar net prieš dušą) išgerti baltyminį kokteilį, o dar po 30-60 min. valgyti pilnavertį maistą, turintį visas 22 amino rūgštis. Tai būtų gyvuliniai baltymai kartu su kompleksiniais angliavandeniais. Tinkamas pasirinkimas būtų liesa mėsa, liesa žuvus arba jūros gėrybes kartu su daržovėmis.

Tiesa, jei sportuojate vakare, gyvulinius baltymus rinkitės tik su daržovėmis.

 

Daugiau straipsnių

Susikurk kūną, apie kurį visada svajojai REGISTRUOKIS NEMOKAMAI!

Komentarai
GoFit Facebooke
Užsisakyk naujienlaiškį