Susikurk kūną, apie kurį visada svajojai REGISTRUOKIS NEMOKAMAI!

Nuotrauka

Treniruočių su savo kūno svoriu privalumai

2016-06-15 | Simona Beperščaitė, GOFIT.LT

Daug mūsų svajoja turėti stiprų, atletišką, ištreniruotą kūną. Na, arba bent dauguma tų, kurie sportuoja, trokšta tokio kūno. Šiam tikslui pasiekti yra prikurta daugybė daugiau ar mažiau efektyvių treniruočių, sukurta begalė sporto įrangos bei treniruoklių. Tiesa, tai kas sudėtinga, nebūtinai yra veiksmingiau nei tai, kas paprasta ir visiems pasiekiama.  

Norite raumeningesnio kūno? Siūlome pamiršti treniruoklius ir pabandyti treniruotes su savo kūno svoriais. Treniruotės naudojant savo kūno svorį neįtikėtinai efektyvios auginant raumenis. Kai kurie galbūt ginčytųsi, kad tai netgi efektyviau nei kilnoti daugumai gerai pažįstamus svorius. Išties viskas priklauso nuo poreikių arba siektinų tikslų. Vargu ar kas galėtų paneigti, kad funkcinei jėgai didinti kūno svorio pratimai yra geresnis sprendimas.

Daugelis kūno svorio treniruotes sieja su dideliu kiekiu pakartojimų, ištverme ir baziniais pratimais. Tačiau tokios treniruotės turėtų būti sietinos ir su raumenų masės auginimu. Jei žvilgtelėsite į gimnastų kūnus, suprasite, kad su kūno svorio treniruotėmis galima pasiekti įspūdingų rezultatų. Ir ne, tam tikrai nereikia būti gimnastu ar pasiekti jų meistriškumą.

Skirtingai nei sportuojant su svarmenimis, kai dažniausiai vienu metu yra stiprinama tik viena raumenų grupė, treniruojantis su savo svoriu iškart lavinama daug svarbių sveikatai komponentų. Širdies ir kraujagyslių sistemos pajėgumas, raumenų ištvermė ir jėga, lankstumas, koordinacija, galingumas, greitis, vikrumas, visa tai stiprėja naudojant vien savo kūną. 

Pratimai su kūno svoriu neapkrauna jūsų sąnarių taip, kaip tai daro svorio kilnojimo pratimai. Jie ne tik leidžia mūsų sąnariams judėti natūralesne amplitude, bet ir gana efektyviai pakelia bendrą atletiškumo lygį. Kūno svorio pratimai pažengusiems reikalauja intensyvaus kūno įsitempimo, o tai didina jėgą. 

Treniruotės su savo kūno svoriu yra taip pat efektyvios stuburo skausmų prevencijai, nes yra apkraunami stuburą stabilizuojantys raumenys. Be to, jos yra funkcionalesnės (atliekami judesiai artimi kasdieninės veiklos judesiams), mažesnis krūvis tenka sąnariams, tad traumų tikimybė daug mažesnė, lyginant su svorių kilnojimu.

Motyvacija ir atsidavimas tikslo siekimui taip pat vaidina svarbų vaidmenį, nes su atsidavimu ateina ir pastovumas. Raumenų auginimas ar svorio metimas -  lėtas procesas ir reikalauja kantrybės. Todėl, jei po mėnesio nėra norimų rezultatų, negalima kaltinti treniruočių tipo. Vyraujantis stereotipas, kad raumenys užauginami ar svoris numetamas tik sporto salėje ir tik geriant steroidus, toli gražu nėra tiesa. Savo tikslų galite pasiekti ir be svarmenų, parke ar šalia sofos naudodami tik savo kūno svorius. Kviečiame tuo įsitikinti kartu su GOFIT.LT. 

Daugiau straipsnių

Susikurk kūną, apie kurį visada svajojai REGISTRUOKIS NEMOKAMAI!

Komentarai
GoFit Facebooke
Užsisakyk naujienlaiškį